pondělí 20. června 2016

Recenze: Micelární voda Garnier

Ahoj všichni :-)

Dneska se s vámi moje ségra Janča podělí o recenzi na micelární vody od značky Garnier.  Celkem vyzkoušela tři odličovací vody - Micelární vodu pro citlivou pleť, Micelární vodu All In One PURE a Dvoufázovou micelární vodu 3v1. A jak že tyto tři odličovací vodičky obstály?


Nelíčím se tak často, takže nepotřebuji žádná drahá odličovadla. Moje pleť je mastnější a problematická, červenými pupínky se jen hemží. Už je to hodně dlouho co jsem si koupila tehdy novinku od Garnier Micelární vodu na citlivou pleť, tu růžovou. Vydržela mi hodně dlouho, odličovala hezky a i čistila. Jen jedno mi na ní hrozně vadí - ta vůně. Prostě mi to nevoní, spíš mi to smrdí jako plíseň. Nejdříve jsem si myslela, že mám vadný kus, ale později jsem zjistila, že tím to nebude. Ale co se týče odličování, tak je úplně v pořádku, čistí a zklidňuje, na citlivou pleť doporučuji. A líbí se mi balení.


Nechtěla jsem tuto růžovou pořád převážet na víkendy s sebou a tak jsem si pořídila ještě jednu. Je to modrá micelární voda All In One PURE. Má čistit, odličovat a zmatňovat, což mně se na mastnou pleť vždy hodí. Tohle vše dělá, pleť je krásně matná a cítíte čistotu. Ale také cítíte ten samý smrad, co byl cítit i u té růžové. Bohužel, ale jinak je skvělá na smíšenou až mastnější pleť velmi doporučuji.


Všimla jsem si, že doma mi ta růžová dochází, tak jsem skočila do drogérie a koupila novou. Chvíli jsem váhala, zda je dvoufázová micelární voda s olejem ta správná volba, když mám mastnou pleť - většinou mi tyto olejové odličovače dělali ještě mastnější pleť a nechávali mastný film na obličeji. Obal mi tvrdil, že mastný film nedělá, čistí, odličuje a zklidňuje. Slyšela jsem i dobré ohlasy, tak jsem si řekla, že jí zkusím. První co mě překvapilo, že na rozdíl od ostatních vod tahle krásně voní. To mě moc potěšilo. Napoprvé jsem se lekla, když jsem se odlíčila. Make-up to vzalo krásně, asi nejlépe ze všech co jsem použila, ale byla jsem mastná. Když už jsem to chtěla vzdát a umýt si ten obličej, tak jsem cítila, že ta mastnota mizí. Poté už se to krásně vpilo do kůže a nechalo to pleť krásně hydratovanou, avšak ne mastnou. Takže se napoprvé nelekejte, dejte tomu chvíli čas a pak už si jen užívejte čistou, odlíčenou, hydratovanou, ale ne mastnou pleť.


Takže závěr? Tyto micelární vody jsou docela dobrý vynález. Líbí se mi velké balení a za tuto cenu z toho vytřískáte hodně. Pokud vám nevadí „smrad“, který cítím já z té modré a růžové, tak určitě na odličování a čištění jsou výborné, jen si vybrat podle druhu pleti. Ale jednoznačný vítěz je ta dvoufázová s olejem. Nenechává mastný film a nádherně se vsákne. A navíc si myslím, že bude sedět všem druhům pleti. A voní. Takže po ní klidně sáhněte, nebudete litovat.

Snad se vám dnešní recenze od mojí ségry Janči líbila. Používáte také micelární vody od Garnier nebo máte jiné oblíbené? Všímáte si vůně u takovýchto produktů?

Pac a pusu :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat