sobota 2. dubna 2016

Chia kaše

Po trochu delší době jsem tu zpět s novým článkem. Blíží se zkouškové období a termín odevzdání bakalářky, takže času není nazbyt. Do těch všech zápočtových testů jsem někde chytla rýmu a dva dny proležela s horečkou. Dnes je mi konečně trochu lépe a mám chvilku čas na napsání dalšího článečku.

To že mám ráda chia semínka už určitě všichni víte. Při další návštěvě mé oblíbené drogerie DM jsem objevila roztomile vypadající chia kaši a hned jsem si řekla, že jí musím vyzkoušet. A jak to dopadlo?



Kaše se skládá z ovesných vloček, chia semínek, kešu oříšků a brusinek (plus další věci, kterým buď nerozumím nebo pro mě nejsou důležité). Celá směs se zalije (zhruba 170 ml) horkým mlékem a nechá se 5 minut odpočinout.


Já jsem si do kaše přidala ještě mražené borůvky. Tím, že je kaše z teplého mléka, tak borůvky krásně povolí a pustí modrou barvičku. Kaši to trochu ozvláštní. Chuťově je samotná kaše moc dobrá, ale přidala bych příště méně mléka a klidně více čerstvého ovoce. 



Cena tohoto hotového mixu se pohybuje od 12 Kč do 15 Kč. není to samozřejmě tak dobrý jako doma připravená ovesná kaše, ale jako taková rychlovka, když ráno nesnídáte je to podle mě ideální.


Původně jsem šla do drogerky sehnat nějaké müsli, které bych si mohla ve škole přidat do bílého jogurtu, který jsem si vzala ke svačině a našla jsem tam tyhle roztomilý malinký srdíčka, který jsem si hned zamilovala. Chutnají fakt skvěle a za tu cenu (kolem 20 Kč) je jich opravdu hodně.


1 komentář: