pátek 8. dubna 2016

Ranní ptáče dál doskáče a co noční sova?


Nikdy jsem nebyla vyloženě ranní ptáče. Vím, že kvůli práci nebo škole klidně vstanu, ale nadšená z toho nikdy moc nejsem. Nejradši bych vždycky spala až do oběda (občas i déle).

Bohužel tohle moje ponocování určitě není nejzdravější a v průběhu dne jsem hodně unavená. Mám rozhozený celý organismus a rozhodně tohle ponocování nedoporučuju nikomu. Problém je, že já jako noční sovička, večer udělám nejvíce věcí co potřebuju. Nejlíp se mi píšou seminárky a bakalářka do školy, nejlíp se mi učí na testy a taky toho třeba nejvíc uklidím - večer jde všechno skoro samo, přes den to tak dobře nejde.

Nejdřív jsem si myslela, že nemůžu večer spát kvůli tomu, že se přes ten den nijak neunavím. Tahle teorie byla ale samozřejmě uplně k ničemu. I po fyzické námaze jsem nebyla unavená, spíš naopak mi přišlo, že mám více energie a spánek se nedostavil. Zkusila jsem před spánkem pořádně vyvětrat, ale ani čerstvý vzduch mě nedokázal uspat. Jednou jsem si vyzkoušela nejít spát vůbec. Normálně usínam mezi 2 a 4 hodinou ráno. Tak jsem si řekla, že vyzkouším nejít spát vůbec a ráno v 7h jet rovnou do školy. Jenže! Nedokázala jsem se ve škole soustředit vůbec na nic a byla jsem jako tělo bez duše. Když jsem přijela domů tak jsem upadla do postele a v tu chvíli usnula. Opravdu to za to nestálo. Lepší aspoň v ty 4h jít spát i když musím za chvíli vstávat, než nejít spát vůbec.

Další problém ale nastává v tom, že se s Peťou trochu "míjíme" a to jsme spolu celý den doma. Akorát že já jsem vzhůru do 4h do rána, zatímco on jde spát už o půlnoci. A naopak! On vstává ráno už kolem 9h i když nejde do práce, zatímco já spím do dvou hodin odpoledne. Takže naše nálady a aktivity se teď v poslední době trochu rozbíhají. Snídáme jinak, obědváme jindy a ve chvíli kdy já jsem rozespalá on je nejčilejší a naopak večer já mám energii na rozdávání a on už jde spinkat.
A další problém nás nočních soviček je televizní program. Večer totiž niž moc nedávají, pokud teda nefandíte věštkyni. Někdy dávají zhruba do 2h kriminálky a podobné seriály, ale pak začnou dávat fakt hrozný vykopávky a nebo nedávají vůbec nic. Zase takový výběr programů nemáme, takže si musím vystačit s těmi základními. Když už pak opravdu nikde nic nedávají přejdu k prozkoumávání internetu přes mobil - facebook, instagram, youtube a další. Když už ani tam nic nevykoukám, tak se teprve snažím usnout. Ale ještě se klidně hodinku převaluju než usnu.

Každopádně na radu mojí mamky si konečně dojdu koupit do lékárny nějaký čaj na spaní a uvidím jestli tenhle zázračný čaj zklidní moje myšlenky na tolik, aby mi dovolily usnout.

Teď už je zasejc půl třetí ráno. Tak dobrouuu...

Pac a pusu :-*

1 komentář:

  1. Tohle je mi velmi dobře známé :-) Když jsem dostudovala a začala chodit do práce, časem se to změnilo a teď chodím spát kolem půlnoci. Ale stačí pár dní volna a opět najedu do starého režimu :D Prostě mi to víc sedí! :-)))

    OdpovědětVymazat