pátek 18. března 2016

♥ Mix it ♥

Už dlouho jsem slýchala pořád o této zdravé pochoutce, ale zdráhala jsem si něco objednat. A najednou na mě na facebooku vyskočila reklama o tom, že mají v nabídce i degustační mix za přijatelnou cenu. Tak jsem se rozhodla, že do toho konečně půjdu a také to Mix it vyzkouším. Můj názor na jednotlivé pochutinky se dozvíte níže ↓




Degustační mix jsem si objednala z jejich oficiálních stránek a osobně vyzvedla ve Vodičkově ulici v obchůdku se zdravou výživou - Sklizeno Foodie market. Byla to středně velká krabice, která obsahovala tři malé tubusy (Čoko-ládování, Do plavek! a Bobule v rejži), čtyři mixitky (= müsli sušenky) a dva pytlíky do kapsy (Křupavé ovoce a Suché plody do kapsy).


Ještě před samotným hodnocením jednotlivých dobrůtek, bych ráda zhodnotila provedení tubusů. Jako i všechny ostatní tubusy, jsou tyto vánoční krásně barevné a veselé. Takhle krásný sníh už u nás dlouho nebyl, tak aspoň na těch obrázkách se můžeme pokochat. Hrozně mě bavilo pohrávat si s tím, jak na sebe obrázky navazují. Provedení tubusů opravdu na jedničku. Co se týče technického provedení, tak také super - vše suprově těsní.


Nejdříve tedy k obsahům tubusů. Čoko-ládování mělo u mě největší úspěch a bylo také jako první snědeno. Při prvním potkání kávového zrna v čokoládě jsem ho chtěla vyplivnout, protože takhle výraznou chuť kávy jsem nečekala, ale ve výsledku chutná všechno jako celek v bílém jogurtu moc dobře a opravdu vážně uvažuji, že si koupím samotný tubus plný jen těchto čokoládových dobrůtek.
Za mě tedy jednoznačně plus, především pro kukuřičné lupínky v mléčné čokoládě a jogurtové polevě. Na kávová zrna v hořké čokoládě jsem si musela chvilku zvykat.

Směs Do plavek! byla také láskou na první pohled. Krásně sladké po jahodách a malinách a zároveň zdravé po semínkách. Z tohoto mixu mi nejvíc chutnaly kokosové lupínky, papaya a mandlové plátky. Nejvíce mě překvapily slunečnicová semínka, která mám hrozně ráda a nikdy by mě nenapadlo, že můžou být součástí müsli.

Říká se: "do třetice všeho dobrého". Ale v tomto případě spíš "do třetice všeho dobrého i zlého". Bohužel směs Bobule v rejži mi nechutná, ani řidší a ani tužší. Připravuji s teplým mlékem a stejnak mě to neoslovilo. Přijde mi to i hodně sladké, na můj vkus až moc - a to je co říct! A sem tam mi přijde, že lyofilizované ovoce, které zde je, se nezměkčí asi tak, jak by úplně mělo a musela jsem nějaké tvrdé kousky ovoce vyplivnout.


V degustačním mixu byly také čtyři müsli sušenky zvané mixitky. Jelikož jsem zvyklá na obyčejné müsli sušenky z obchodu, tak mě překvapilo, jakou mají tyto sušenky konzistenci - jsou jakoby suché a ničím neslepené. Což je samozřejmě super a chutná to mnohem lépe než všechny sušenky v obchodě. Sušenka mi přišla i dostačujícně velká, takže krátkodobě zažene i hladík. A hlavně (!), ten jejich obal je úplně boží - sundáte průhledný obal a sušenka vám zůstane v ruce v papírovém obalu, který je akorát do ruky a sušenka se suprově neupatlává všude kolem. Za mě jednoznačně palec nahoru.


Poslední částí celého mixu byly pytlíky do kapsy. První z nich (Křupavé ovoce) jsem zatím nevyužila, pouze otevřela. Nevím moc jak s ovocem naložit. Viděla jsem samozřejmě ilustrační video jak si udělat z ovoce čaj, ale přijde mi to jako hrozná škoda. Až mi dojdou tubusy, tak asi zkusím jak bude Křupavé ovoce chutnat v jogurtu. 

Druhým pytlíkem jsou Suché plody do kapsy, které jsem snědla už ve chvíli, kdy jsem sáček ještě ani neměla otevřený. Celkově zbožňuju oříšky s brusinkama a tady ten pytlík je vylepšený ještě o sušený banán a další exotické ovoce jako např. goji nebo papaya. Bohužel jsem na stránkách Mix it nikde nenašla, že by se dal tento pytlík objednat (ani samostatně ani po více kusech), což mě hodně zklamalo, protože bych si hned nakoupila oříšky do zásoby. 

Proč je tedy tento pytlík součástí degustačního mixu, když si ho pak nemůžete objednat po tom, co vám zachutná??


Celkově hodnotím Mix it kladně a uvidím, až spotřebuju všechny současné zásoby, jestli se odhodlám k namixování svého vlastního mixu.

Objednáváte si mix it i vy? A doporučili byste mi nějaký hotový mix, nebo vaší oblíbenou surovinu, kterou přidáváte do vašeho vlastního mixu?

Pac a pusu :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat