sobota 20. února 2016

#9 Smoothie se zelím

Už dříve jsem zjistila, že smoothie s výraznou zeleninovou chutí není úplně to pravé ořechové pro mě. U tohoto smoothie jsem se přesvědčila, že další experimenty se zeleninou nejspíš provádět nebudu. Vyhrává u mě pouze mrkev nebo malý kousek červené řepy. Ostatní zeleninu už ne, prosím jen ovoce!

Přidávám tedy velmi pravděpodobně jeden z posledních receptů na zeleninové smoothie a do budoucna se zaměřím na taková, ve kterých bude převládat ovoce. Recept jsem našla v jedné knížce, kterou mám doma, ale množství jsem si upravila podle sebe.




Ingredience: trochu hlávkového bílého zelí, jedno rajče, 4-5 jahod, polovina kokosové vody (balení 330ml, koupeno v DMku), lžíce medu

Z hlávkového zelí nalámeme pár listů, rajče nakrájíme na měsíčky, zalijeme kokosovou vodou a přidáme med. Vše důkladně promixujeme a máme hotovo.

Smoothie mi přišlo takové jakoby pálivé, mělo takový divný ocásek nakonci chuti. Nebylo příliš sladké, i když chuť jahod cítit byla.



Žádné komentáře:

Okomentovat