pondělí 25. ledna 2016

Nail-polish collection

Každý má závislost na něčem jiném, někdo sbírá krásně vypadající (v méně případech padnoucí) boty, kabelky všemožných barev a tvarů nebo dokonce klobouky s peřím i bez něj. Já nesbírám žádné části oblečení - celkově bych spíš řekla, že za oblečení utrácím ze všeho nejméně. V poslední době mě však přepadla závislost na nejrůznějších barevných lacích na nehty. Se ségrou se začínáme pomalu pouštět i do nail-artu a zkoušíme, čeho všeho jsme schopné. Tahle moje úchylka se projevila teprve nedávno a i když nejsou laky na nehty nejdražší, snažím se své nakupování laků omezovat. 

Dnes vám představím celou svou kolekci laků a zároveň provedu ("malou") recenzi jednotlivých značek.


Ze všeho nejradši mám laky od Essence. Jejich vánoční kolekce Merry Berry je fakt úžasná - krásně kryje a barvy jsou moje favoritní. Kolekce I ♥ Trends se dále člení na různé další podkolekce, jako například The Nudes, The Darks a The Pastels. Jejich současná kolekce Winter? Wonderful! se mi ze začátku na jejich webových stránkách moc líbila. Koupila jsem si dva (jelikož v drogeriích, kam chodím, mají většinou tyto nové kolekce během chvilky pryč a s doplňováním dalšího zboží to není tak žhavé), a to č. 01 The Frosted a č. 04 The Semi Matt. Myslím, že druhé dva laky (které jsou třpytivější), by se mi líbily více, ale pokaždé když jdu do drogerky, tak je tam nemají. Teď mají novou valentýnskou kolekci Valentine - who cares?, tak jsem zvědavá, jak budou nové čtyři laky vypadat. Určitě se o nich brzy dozvíte :-)


Na první fotce vypadá lak jako tmavá fialová, ve skutečnosti je to opravdu fialová, ale v kolekci Merry Berry od Essence je i mnohem tmavší fialová. Pojďme se podívat na všechny čtyři laky této vánoční kolekce. Musela jsem je mít prostě všechny, protože jsou úžasné. Zleva č. 04 Red Rocks, 03 Pink&Perfect, 02 Purple with Purpose a 01 The Masked Ball. Jak už jsem psala v úvodu, laky nádherně kryjí a krásně se lesknou. Nejoblíbenějším se pro mě samozřejmě stalo číslo čtyři, protože zbožňuju červenou barvu na čemkoliv a i když tenhle lak je více do růžova, stejně vypadá božsky.


Již výše zmíněná kolekce I ♥ Trend se také stala mou oblíbenou, především kvůli lakům The Nudes. Mám zatím jen tři - zleva 09 You're So Beautiful, 03 I'm Lost in You a 07 Hope for Love. Laky jsou nenápadné, hodí se pro každodenní nošení, například do školy nebo do práce, kde výraznější barvy nejsou vhodné. Tyto barvičky také používám jako podkladové laky pro barevnější nail-art, který poté vynikne. Z kolekce The Pastels mám pouze jeden lak (04 Sweet at First Sight), nestihla jsem je ještě všechny pořádně prozkoumat. Tento se mi líbil, že je také takový nenápadný a zároveň třpytivý. Z kolekce The Darks jsem si pořídila dvě barvičky (červený 15 Red I am a modrý17 Indigo to Go) - nádherně kryjí a jsou úžasně TMAVÝ (nečekané, že?). Hodně laků, které jsem kdy vyzkoušela moc nekrylo, lak (i když měl být tmavý) byl světlý a když jsem chtěla tmavé, do očí bijící, nehty > musela jsem dát na nehet minimálně tři vrstvy. Tyto laky kryjí opravdu po prvním natření a jsou úžasné.



Další "kolekci" od Essence, pokud se tomu vůbec dá říkat kolekce, jsem pořídila v Německém DM. Tady v Česku ani nevím, jestli je k dostání nebo ne, nevšimla jsem si. Jedná se o laky speciálně uzpůsobené pro nail-art (top coat). Nejvíce mě zaujal lak Nail Art Cracking, který po aplikaci na světlý lak jakoby popraská a vznikne taková mozaika. Vypadá to velmi efektně a zatím mi to pokaždé fungovalo. Efekt se mi moc líbil a lak jsem si ihned oblíbila. Druhým lakem je Light Reflection, který po nanesení na jakýkoliv lak vytvoří takovou metalízu (slaboučké třpytky). Efekt není tak vidět, jak jsem se původně domnívala, ale i tak vypadá na obyčejném laku pěkně a povznese ho na vyšší úroveň. Třetí a poslední lak je Nail Art Pastel Ombré, který původní lak zesvětluje. Nehty nalakujete podkladovým barevným lakem a na něj nanesete tento lak pro ombré efekt - na ukazováček pouze jednu vrstvu, na prostředníček dvě vrstvy (čím více vrstev tohoto vrchního laku, tím světlejší bude podkladový lak). 




Mezi poslední laky mé kolekce z řady Essence patří jejich dlouhodobá stálá kolekce The Gel (původně Colour & Go). Nejradši mám červené laky, vyzařují takovou vášeň, odhodlání a sebedůvěru. Z původní řady Colour & Go mám celkem osm laků (první obrázek zleva: 102 Sparkling Water Lily, 191 Love is in the Air, 188 Dare to Kiss [The Satin], 109 Off to Miami!; druhý obrázek zleva: 60 Fateful Desire [snad úplně původní kolekce, která se už teď neprodává], 156 Me & My Lover [Sparkle Sand Effect], 187 Juicy Love, 132 Break Through) a ze současné řady The Gel mám pět laků (zleva 37 Serendipity, 48 My Love Diary, 17 Juicy Love, 10 True Love, 52 Amazed by You). Všechny laky jsou samozřejmě nádherný, červené laky kryjí nejvíce, proto je mám také nejraději. Žlutá barva (191) a světle bílá (102) nekryjí tak dobře, je potřeba dát aspoň dvě vrstvy, ale u takhle světlých laků se to dá očekávat.




Mezi další moje oblíbené laky patří v poslední době (pro mě nové) laky od Dermacolu, především jejich kolekce třpytivých laků Stardust. Na zkoušku jsem koupila dva z nich, a to č. 14 Nude Stardust a 16 Queen Stardust. Už teď vím, že při nejbližší příležitosti si musím koupit jejich červený lak, který si pořídila ségra s mamčou a vypadá úžasně (ano já vím, já a moje úchylka na červenou). Již z dřívějška mám od Dermacolu jejich laky z kolekce NEON, a to (zprava) č. 12 Neon Love, 02 Neon Orange a 09 Neon Poison. Laky mají v lahvičce úžasně zářivou barvu, když si je však člověk natře na nehet, může být trochu zklamán sílou jejich krytí. Především tedy u zeleného laku, který nekryje skoro vůbec (doporučuji použít bílý lak jako podkladový, pak bude vypadat lépe). Já ale osobně nemám ráda takovéhle vrstvení laku na sebe (podkladové a krycí průhledné laky nepočítám). Oranžová s růžovou jsou na tom lépe a vypadají skoro jako v té lahvičce.



Laky od Rimmel London mám také ráda pro jejich krytí již po prvním nátěru a také pro jejich schopnost rychlého schnutí. Jejich červená je opravdu úžasná červená, která mi vydrží celkem dlouho a díky hustému štětečku se krásně natírá. Z kolekce 60 Seconds mám celkem pět laků (zleva 800 Black Out, 613 Midnight Rendezvous [Super Shine], 605 Purple Reign, 315 Ready, Aim, Paint!, 440 Sun Downer) a jeden lak z řady Rita Ora (880 Port-a-Loo-Blue). 


Miss Sporty má také nádherné barvičky, hlavně opět moje oblíbená červená. Třpytivé laky všeobecně nepatřily mezi mé oblíbené (kvůli tomu, že jdou špatně odlakovat), dokud jsem se nenaučila odlakovávat nehty pomocí alobalu > že by námět na další článek? Třpytivé laky většinou špatně kryjí, a u těchto tomu není jinak. V mé sbírce se tedy nachází celkem šest laků - kolekce nerozlišuji, protože jich mám celkem málo od celé značky a na jednotlivých lacích nejsou ani jejich názvy.


U posledních laků mé sbírky budu už velmi stručná, protože jich vlastním jen po pár kouscích od každé značky. 
Laky od Avonu Gel Finish mají celkem velké balení oproti ostatním lakům (běžně 7-8 ml). Červená (Roses are Red) je opět úchvatná a dobře kryje, stejně tak i růžová (Dazzle Pink), jediná barva, která opět kryje trochu hůř a i se hůře nanáší je žlutá (Limoncello). Hold asi neseženu nikdy žlutý lak, který by dobře kryl a byl zářivý jako v lahvičce (myslím za dostupnou cenu). 


Další trojice laků je z Německa a jedná se o značku P2, která nabízí takovéto šílené barvy. Koupila jsem je, protože po skončení letní sezóny byly v akci a říkala jsem si, že je možná občas v létě využiju. Laky jsou syté až moc a nanášejí se trochu hůř (špatný štěteček, který je až moc uzoučký na nalakování celého nehtu), ale kryjí dostatečně - zleva č. 050 Tequila Sunrise, 010 Caipirinha a 020 Swimming Pool. Opravdu úžasné letní názvy, celá kolekce se jmenuje Some Like It hot - What a Summer! Nail Polish (opravdu výstižné pro léto).


A poslední dva laky mám z Claire's. V obchodě vypadaly úžasně, ale skutek utek. Laky dobře kryjí až po x-tém přelakování a s jejich odlakováním je to jako se všemi podobnými laky - třpytky se drží jak klíšťata. Rozhodně tyto laky nedoporučuju a i když Claire's zbožňuju pro ostatní věci, které mají (náušnice [ty hlavně], čelenky, náramky, atd.), tak laky na nehty už si od nich nikdy nepořídím. 


Shrnutí

Nejvíce jsem si oblíbila laky od Essence, líbí se mi jejich rovné a jednoduché lahvičky. Jejich původní hruškovité se mi až tolik nelíbí a špatně se skladují (nejsou ale nejhoršími kandidáty) + jejich nápisy se rychle ošoupou. Také se mi líbí jejich nové a nové kolekce (většinou) o čtyřech lacích. Pořád se mám na co těšit. Malinké laky od Dermacolu mám také ráda, především kolekci Stardust, která neobvykle krásně kryje. Lahvičky jsou ale v poměru cena/velikost celkem nevyhovující, protože za podobnou cenu seženu lak v mnohem větším provedení. To vidím jako jediné mínus. Ostatní značky hodnotím převážně kladně (Rimmel London a Miss Sporty), ale nezaujaly mě natolik, abych je začala sbírat tak, jako laky od Essence. No a v Claire's už nikdy více.

Jak jste na tom vy? Máte své oblíbené barvičky a značky laků? Které laky byste si naopak už nikdy víckrát nekoupily? 

Žádné komentáře:

Okomentovat