sobota 23. ledna 2016

#5 Jahodové smoothie

Už dlouho jsem si žádný zdravý nápoj nepřipravila, a to venku mrzne a vitamíny jsou potřeba více než obvykle. Dostala jsem chuť na jahody - ne, že bych pro ně běžela ke dvanácti měsíčkům, stačilo skočit do Globusu a koupit jejich mražené vážené jahody. Pro přípravu nápoje byly ideální a chutnaly jako právě od dvanácti měsíčků :-) Mixér si s nimi poradil bez problémů a moje chuťové buňky byly rázem uspokojeny!




Na jahodové smoothie budeme potřebovat jahody. Nečekaně! :-) Do mixéru jsem dala nejprve jen jahody, hrst máty a trochu vody. Po prvotním promixování přišly na řadu jablíčka (celkem dvě), která jsem po kouskách přidávala do mixujícího mixéru. Nakonec jsem přidala vymačkanou šťávu z 1/2 limetky a velkou lžíci medu (jahody samy o sobě bohužel nejsou TAK sladké, jako domácí nebo lesní jahůdky). Podle potřeby jsem dolila vodu, aby z toho nebyla přesnídávka, ale nápoj.


↓ Konečný výsledek ↓
Velmi sladký a chuťově velmi dobrý zdravý nápoj z ovoce.



Žádné komentáře:

Okomentovat