středa 23. prosince 2015

Vánoční cukroví

I přesto, že jsem neměla příliš času na vánoční přípravy, cukroví je tradice, bez které se naše rodina neobejde. Každoročně zkouším nové a nové druhy, také kvůli tomu se počet upečených druhů dostal až na magické číslo dvacet. Když jsem si plánovala, které cukroví budu péct a co všechno musím koupit, zapomněla jsem na dvě malé skutečnosti - musím chodit do školy a dodělat seminární práce plus se připravit na předtermíny zkoušek a druhou maličkostí byla práce, která se díky vánočním večírkům a oslavám vyšplhala na každodenní nonstop s 4 - 6 hodinami spánku. A čas na cukroví? Někam se vypařil. I přes všechny překážky jsem to však zvládla (převážně po večerech a na poslední chvíli - včera [tedy 22. 12.] jsem dopekla poslední druh) a zde se můžete podívat na výsledek ↓


Cukroví skladuji většinou v papírových krabicích, nebo ostatních pikslách, které se doma najdou, když už papírové nevystačí. 



Celkem tedy dvacet druhů = mandlové pusinky, medové trubičky s vaječným koňakem, vanilkové rohlíčky, kokosky, kokosové sušenky v čokoládě, úlky, ořechové košíčky, slepované ořechy, rumové kuličky, mandlové kuličky, Rafaelo kuličky, Išlské dortíky, kávová zrna, marokánky, medvědí tlapičky, čokoládová lízátka se sušeným ovocem, nepečená kokosová očka, arašídovo-karamelové čtverečky, skořicovo-mandlové hvězdičky a ovesné kuličky.



Žádné komentáře:

Okomentovat