úterý 29. prosince 2015

Ježíšek 2015

Jelikož jsme se letos ocitli pod osmi vánočními stromky a jen tak tak jsme minuli osm Ježíšků, dárků se nashromáždilo trochu více, než jsem vůbec očekávala. Splnila se mi všechna má přání - asi jsem musela být moc hodná ;-) 

Nejvíce jsem však měla radost z toho, že jsme stihli navštívit všechny naše nejbližší a milované a mohli jsme být o svátcích s nimi. Kam se hrabou všechny dárky - obejmutí od maminky bude pro mě vždy nad zlato.




Nejvíce jsem si letos přála knížky všeho druhu - od románů až po kuchařky. Největší radost mi udělaly všechny tři knížky od Liane Moriarty, které jsem stále vídala v knihkupectvích. Ihned jsem se pustila do čtení Manželova tajemství a opravdu mě příběh tolik vtáhl, že jsem již na dvousté straně. Už se nemůžu dočkat, až přečtu všechny tři. Čtvrtým románem, který jsem si přála, byl zfilmovaný příběh Hvězdy nám nepřály. Film se mi hrozně moc líbil, jsem tedy zvědavá jak moc se knížka bude podobat filmu. Když jsem naposledy četla knížku P. S. Miluji Tě, byla jsem trochu zklamaná, protože to v knižní podobě vyznělo trochu jinak, než jak byl film natočený - a tento film zbožňuju!

Moriarty

Velkou radost mi také udělaly kuchařky, pokud se tyto knížky vůbec řadí do kategorie kuchařek. Nejvíce jsem si přála knížku "Smothie Book", ve které jsou nejrůznější recepty na smoothie koktejly, knížka je nádherně nafocená a u každého receptu je připsáno, na co je dobrý, na co pomáhá a jaké vitamíny obsahuje. Ingredience jsou jednak vypsány slovně, ale také nafoceny přesně podle toho jak vypadají - skutečné fotografie ovoce a zeleniny. Knížka je celkově krásně barevná a skoro by si člověk řekla, že by jí celou na posezení snědl. Kuchařku "Domácí nápoje s alkoholem i bez něj" jsem si oblíbila už v knihkupectví, kde jsem jí poprvé spatřila. Obsahuje recepty na domácí likéry, piva, vína, sirupy a šťávy, no prostě všechny možné nápoje, které se dají snadno vytvořit i doma. A poslední knížkou byla kuchařka "Božský Cheesecake". Jelikož u náv v rodině všichni milují tento tvarohový dezert, kuchařku jsem si ihned oblíbila - spousta variací na tento oblíbený dezert. Mňam!


Další sada dárku patří do kuchyně, většinou se jedná o dárky z Tescomy. Vždycky když jdu v Praze kolem stánku s trdelníkem, říkám si, jak nádherně voní, ale tolik peněz se mi za něj nikdy dávat nechce. Tak vždy polknu slinu a jdu radši dál. Teď si už ale budu moct připravit svůj vlastní domácí trdelník. Kulatou roztahovací formu na korpusy už mám, ale chtěla jsem i hranatou. Tato se dá roztáhnout od malé formy až po obrovský obdélník, výhodou je, že uprostřed se nachází přepážka, která se dá i vyndat. Díky téhle přepážce upeču dva korpusy naráz - vanilkový i čokoládový. 
S formami na led bojujeme neustále, jelikož náš mrazák je tak malý, že do vodorovné polohy takové tvořítko na led prostě nepoložíme. Proto jsem si v Tescomě vyhlídla tyto tvořítka ve tvaru XXL diamantů a malých kuliček, tvořítko na led má víčko, které se k silikonu přichytí a voda vám nevyteče, i když postavíte formu na stojáka. Dalšími drobnostmi jsou = vykrájovátka ve tvaru koleček a srdíček, obracečka na palačinky (spolu s roztíračem), tvořítko a vykrajovátko na plněné košíčky, malý a velký děrovač na muffiny (pro jejich naplnění krémem nebo marmeládou), cukřenka na rovnoměrné posypání dezertu cukrem, vánoční forma na mini dortíčky, oddělovač žloutků a bílků (který doma mám nyní již dvakrát a ani jeden z nich nefunguje tak, jak by měl - nečekaně).


Kosmetika - ta nesmí pod stromečkem chybět. Péče o vlasy od Pantene Pro V (šampon, kondicionér a rozčesávač, bez kterého se mé rozčesávání vlasů neobejde) a Gliss Kur (šampon, kondicionér a maska na vlasy). Nové tři laky do sbírky od Miss Sporty. A nakonec krém na obličej 6 v 1, který by se dal přirovnat ke krému i makeupu zároveň.


Jelikož moje (mini)závislost na Mimoních stále trvá - ano, vím, že je mi dvacet dva let, jenže oni jsou tak roztomilý :-) Do naší již šestičlenné Mimoní rodinky přibyl jeden nový plyšák Kapitán Amerika, kterého s sebou budeme vozit v autě, aby nám přinesl štěstí a ochránil nás před nehodami.
Máme sice už mnoho hrnků a skleniček, ale takovéhle opravdu ještě nemáme - s Mimoněm. A aby se nám dobře spinkalo, nalepila jsem vedle postele, kde se mačkají plyšoví Mimoni, samolepky Mimoňů. Nejhezčím dárkem pro mě byly tyto dárky vyrobené z lásky od mých dvou sestřiček. Ta menší ségra mi vyrobila z papíru červenou kabelku - vyrobila jí úplně sama a sama jí také zabalila do balícího papíru. Prostě kouzelné. Druhá ségra z měkkého papíru vyrobila fialového Mimoně, kterého jsem zarámovala do černého rámu a jako 3D obraz nám visí nad postelí s plyšáky a samolepkami.


Samozřejmě, co by to bylo za Vánoce, kdybychom nedostali nějaké drobnůstky a kravinky. Ježíšek nám nadělil papírové 3D puzzle australské opery, Rubikovu Sudoku kostku a panáka ve tvaru lebky, který při nalití tmavého alkoholu vypadá opravdu velmi efektně.
A poslední dárek je motivační obrázek. Původně byl dárek pro přítelovu sestru, která dostala originál. Text se mi ale natolik líbil, že jsem si ho okopírovala a pověsila i u sebe doma.
Nevěděla jsem, kam přesně zařadit poslední dárek, který jsme dostali s přítelem dohromady, a proto nakonec sem na konec > jedná se o potah na naší novou matraci, jde o obyčejný potah na postel, který se dá vyprat a tak prodlužuje životnost samotné matrace na posteli.


Všem Ježíškům mockrát děkuji za dárky. Na konec bych se s vámi chtěla podělit o dva dárky, které jsem pořídila já sama, a to pro svého přítele. Naježila jsem mu společenskou hru od Terryho Pratchetta: Zeměplocha Ankh-Morpork, kterou si moc přál. Hru jsme si už zahráli a zdála se nám celkem zábavná. Každý má svou postavu, které musí splnit její cíl. Druhým dárkem, na který jsem narazila v knihkupectví, je kuchařka "Sestav si svůj burger". Přítel má hrozně rád burgery a knížka se mu moc líbila. Nemá sice rád vaření podle receptů, ale vždy se aspoň inspiruje a pak za pochodu přidá nebo ubere ingredience podle momentální nálady a chuti.


Doufám, že i vy jste dostali všechny dárky, o kterých jste snily a po kterých jste tajně toužili. 
Nezapomínejte však, že rodina a čas strávený s ní je tím největším dárkem ze všech.



Žádné komentáře:

Okomentovat