středa 25. listopadu 2015

Dermacol AROMA RITUAL

Vánoce se blíží a do obchodu Dermacol na Národní třídě v obchodním centru Quadrio chodím velmi ráda. A když už jsou ty vánoce, tak jsem se rozhodla, že v obchodě pořídím pár vánočních dárků pro dámské osazenstvo naší rodiny.

Aroma Ritual

Nalákala mě akce ve výloze pět sprchových gelů za 199 Kč > každý tedy stál 39,80 Kč. Akce stále platí (>>>).

Všechny vůně jsem si zamilovala, byla jsem informována, že v obchodě nabízejí novou vůni "Hruška Williams" a musím říct, že voní opravdu úžasně. Stejně jako všechny ostatní vůně. Vybrat jich JENOM pět bylo opravdu náročné, protože v obchodě mají nepřeberné množství vůní na výběr.

Zvolila jsem tedy: rebarbora s jahodou, sladké mango, vodní meloun, hruška williams a černá třešeň.

V nabídce jsou ještě vůně: irská káva, mandarinkový sorbet, rozpustilý citron, karibský sen (kokos a ananas), belgická čokoláda a hrozny s limetkou.



Žádné komentáře:

Okomentovat