středa 25. listopadu 2015

Christmas Gifts

Vánoce se blíží a byl nejvyšší čas zabalit dárky. Hromadily se mi ve skříni a začala jsem se ztrácet co jsem pořídila pro koho. Letošní vánoce budou ve stylu barevných, netradičních a trochu ulítlých dárků, jak už napovídá i balící papír.


Trvalo mi to celkem asi 3 nebo 4 hodiny než jsem vše úhledně zabalila, ovázala stuhou a popsala.

Balící papír jsem pořídila na konci září ve frankfurtském Primarku > 4m balícího papíru za cca 1€. Sice ještě neměli vánoční motivy, ale Batman a gepard mě zaujaly na první pohled, spolu s plameňákem nám dárky rozzáří naše typické české vánoce o trochu netradiční barvy a motivy.


Na dárky si sama vyrábím jmenovky. Z tvrdšího papíru si podle hvězdicového vykrajovátka na cukroví nakreslím hvězdičku. Některé jsem ještě vybarvila pastelkou, některé zůstaly bílé - papír je barevný až až.

Saténové stužky jsem koupila v Nanu Nana v obchodním centru Quadrio na Národní třídě za 50 Kč/ks v barvách červená a fialová.



Žádné komentáře:

Okomentovat