pondělí 30. května 2016

Recenze: Tangle Teezer

Ahoj všichni :)

Taky máte dámy neustále problémy s česáním vašich dlouhých vlásků? Neustále se vám cuchají vlasy a z hřebenu/kartáče vyhazujete chuchvalce vlasů, ze kterých by šla udělat paruka? Tak díky tomuhle malinkému kartáči už vám nebude padat polovina vlasů při česání a ani vás nebude po česání bolet celá hlava ani se vám nebudou vlasy cuchat. 
A o čem že to je řeč? O kompaktním mini kartáči TANGLE TEEZER Compact Twinkle.


Balení bylo kouzelné. Zvolila jsem Teezer v designu hvězdiček a v černé barvě. Černou baru mám nejradši a hvězdičky vypadají prostě božsky :) Kartáč byl zabalený v plastovém obalu se štítkem pro věnování. I to balení mě okouzlilo.


První můj dojem byl - cože? tenhle malý kartáč má rozčesat moje neustále se cuchající hřívu? Ale pravda je, že opravdu dokonale rozčeše celou délku vlasů a vytrhaných vlasů není takové množství jako u běžného kartáče/hřebenu. Ptala jsem se kadeřnice, čím to je. Odpověděla, že především kvůli tomu, že Teezer má štětinky v několika délkách a tím pádem mají vlasy šanci se osvobodit od kartáče rychleji a štětinky je nevytrhnou. 




Na trhu jsou dva druhy těchto malých Teezerů - jeden kompaktní, který má navíc krytku štětinek pro snadné převážení a druhý bez tohoto krytu. Cenový rozdíl není tak velký a rozhodně doporučuji koupit kompaktní Teezer s obalem. Snadno hodíte kartáč do kabelky nebo tašky a neponičí se vám štětinky nebo cokoliv jiného co máte v kabelce se od štětinek neponičí/nepotrhá. Zároveň se vám do štětinek nechytá tolik prachu a bordelu, pokud vám leží na kosmetickém stolku nebo v koupelně. Je to opravdu velmi praktické.


Kartáč padne úžasně do ruky (teda mám na mysli té ženské ručky, do chlapácké ruky je trošku menší, ale to opravdu není podstatné, že dámy?). Vrch Teezeru je tvarovaný tak, aby se dobře držel, nemějte strach, že by vám při česání vypadával z ruky, protože nemá žádný držátko nebo rukojeť. Při česání jde o zvyk, ale opravdu to jde tak hladce, že na samotný kartáč nemusíte ani trochu tlačit. Zvyknete si za chvilku. Já už si zvykla dělat pomocí Teezeru i culíky ;)


Celkově je Teezer velmi prakticky tvarovaný, velmi dobře padne do ruky, nezacuchává vlasy a ani je neelektrizuje, snadno se rozčesávají i dlouhé vlasy k bedrům, množství vyčesaných vlasů je nesrovnatelně nižší než u obyčejného kartáče a nakonec je cenově dostupný což považuji za velké plus. Já kupovala tento Tangle Teezer Compact Twinkle na Alze za 359 Kč.


Máte taky Tangle Teezer? Jste s ním spokojeny? Budu ráda za všechny vaše názory a zkušenosti.

Pac a pusu :*

Žádné komentáře:

Okomentovat