sobota 5. března 2016

Úlovky #2 Únor: Ebelin, Essence

Říkala jsem si, že už by bylo na čase, abych si pořídila některé ze základních věcí pro pořádný makeup a líčení celkově. Investovala jsem zatím jen do levnějších propriet, protože nevím jestli mě to bude bavit se takhle líčit a chtěla jsem to zatím jenom vyzkoušet. Uvidím do budoucna, jak s tím budu spokojená :) Stejně není nic lepšího, než zůstat celý den doma bez makeupu a nebát se, že se mi někde rozmaže stín nebo opotřebuje rtěnka.



Nejprve se vrhnu na značku Ebelin, kterou mám celkem ráda. Všechno nakupuju jen v drogerkách (nejradši mám DM), zase na takové úrovni se nelíčím, abych potřebovala drahé značky a produkty. 

Od Ebelin jsem si pořídila odlakovač, který používám hodně často a už dlouho kupuju ten samý. Jsme s ním spokojená a celkem příjemně voní (na to že se jedná o odlakovač). 


Na makeup jsem si pořídila štětec a houbičku. Houbičku ještě nemám vyzkoušenou, ale štětec mě trochu zklamal. Po rozbalení z něj vypadalo x štětin a měla jsem strach, jestli to bude tak dál pokračovat, tak přijdu o všechny štětinky. Naštěstí to po chvíli přestalo. Makeup se mi s ním zapracovává trochu hůř, ještě asi nevím pořádně jak na to. 





A na stíny jsem si pořídila oboustranný štětec, který je trochu větší než bych asi potřebovala, ale stíny se s ním nanáší dobře. Až na to, že oba štětečky vypadají stejně, není u nich větší rozdíl ve velikosti ani v hustotě štětinek.


Značku Essence mám asi nejradši ze všech, je cenově dostupná a má velmi pěkné produkty. Koupila jsem si od nich tedy svou úplně první paletku na oči v odstínu "All about nudes". Stíny jsou krásně kombinovatelné a vůbec nepráší, nanáší se skvěle. Nejsvětlejší odstín používám jako rozjasňovač pod obočí a do vnitřního koutku oka. 



Od Dermacolu jsem si pořídila svojí první bázi pod makeup, která by měla jednak pleť rozjasnit a oživit a druhak samozřejmě pomoct makeupu, aby držel na pleti lépe a nerozmazával se. Je hrozně příjemný, ale bude mi chvíli trvat než si zvyknu na tu strukturu - ani krém ani vodička, prostě takový gelový to je.


Značku Miss Sporty jsem měla ráda dříve, ale v současné době už k této značce moc často nezavítám. Ale chtěla jsem nějaký obyčejný primer, který nebude stát majlant. Zatím jsem nepřišla na co je ten primer dobrý. Má růžovou barvu se třpytkama, a teoreticky by měl rozzářit pleť, aby nevypadala zašedle. Jenže nechci mít na obličeji tunu makeupu, proto nechci vrstvit bázi, primer, krycí korektor, makeup, pudr a tvářenku. Jelikož nechci vypadat jako chodící obrázek, používám primer zatím jen kolem očí a pod stíny, možná zajistí, že vydrží stíny déle tak jak mají.


A aby to nebylo celé jen o kosmetice, tak jsem si koupila ještě úžasně barevný ubrousky, který vypadají úžasně na fotkách. Určitě jste je už na některých fotkách viděli. Krásně fotku oživí a je to super dekorace :)




Pac a pusu :*

Žádné komentáře:

Okomentovat