pondělí 8. února 2016

Úlovky #1 Leden: Avon, Dermacol

Vím, že už je začátek února, ale nestihla jsem to dát vše dohromady hned na konci ledna. I tak si myslím, že ještě není úplně pozdě na to, abych vám ukázala, co jsem si v lednu pořídila nového. Nebude toho tolik, protože neutrácím za kosmetiku a oblečení hodně (spíše jen v rámci možností), i když podle někoho by počet mých laků mohl být trochu nadprůměrný ;) I přesto, že už jich mám tedy opravdu hodně (článek o všech lacích, které mám najdete tady) jsem neodolala třpytivým lakům od Dermacolu. A co že jsem si tedy vše pořídila? 



Jediná tužka na oči, kterou používám a která mi opravdu vyhovuje ze všech možných tužek na oči nejvíce, je vysunovací krémová tužka na oči od Avon Cosmetics. V současné době mají v nabídce obyčejné tužky na oči a celkem tři kategorie těch speciálnějších odstínů (Glimmerstick Diamonds, Brights, Chromes) plus v této řadě nabízejí také tužku na obočí. Já mám nejraději obyčejné tužky nebo třpytivé Diamonds.

Velkou výhodou těchto tužek je, že se nemusí ořezávat a nelámou se. Pokud však na náplň tužky zatlačíte nebo jí vysunete hodně, dá se lehko zlomit, protože náplň je velmi křehká. Při běžném používání, vysouvání a nanášení se s ní nic nestane. Samozřejmě se vypotřebuje rychleji než běžná tužka, ale její cena není zase tak veliká na to, aby mě to nějak trápilo (v současném katalogu 2/2016 stojí 59,- při zakoupení jakéhokoliv dalšího produktu > já kupovala za 69,- z katalogu 1/2016).




Já mám nejraději odstíny černé a třpytivé. Tentokrát poprvé jsem si vzala i jednu s odstínem modré. Tužku si nanáším pouze na horní víčko těsně nad řasy a do vnějšího koutku oka. Tužka mi na očích vydrží celý den téměř bez rozmazání (a podotýkám, že nepoužívám žádnou bázi na víčka). Večer jde trochu hůře dolů, ale nic hrozného.

Vždycky jsem měla trochu problém nanést rovnou čárku těmi tekutými linkami přímo nad řasy, tahle tužka se nanáší velmi dobře a rychle a protože se jedná o takový jakoby gel, nebo měkkou hmotu, nanést jde opravdu snadno.

Blackened night - hodně tmavě černá tužka, trochu se leskne, ale není tak třpytivá jako tužky z kolekce Diamonds (kolekce Chromes, Avon) ↓


Black ice - černá tužka s hodně třpytivým efektem, který je celkem pěkně vidět i při nalíčení, třpytky jdou trochu hůř odlíčit (kolekce Diamonds, Avon) ↓


Twilight sparkle - tmavě modrá tužka na oči s třpytkami, na první pohled je velmi výrazná, ale při nalíčení ta modrá není tak do očí bijící, jsou vidět jen slabé odlesky té modré barvičky (kolekce Diamonds, Avon) ↓


↓ Náznak toho, jak vypadají tužky na kůži ↓
(první je Blackened night, uprostřed je Black ice, poslední je Twilight sparkle)


Od Avon Cosmetisc jsem si objednala také štěteček na nehty s kuličkou pro kreslení teček a štětečkem na druhé straně pro kreslení proužků (katalog 2/2016 99,- Avon > já kupovala za 49,- z katalogu 1/2016). Stejný štěteček jsem koupila ségře, s kterou jsme ho už vyzkoušely a můžu tedy potvrdit, že se s ním pracuje velmi dobře. Kulička je opravdu praktická pro nanášení menšího množství laku a pro tvorbu teček. Štěteček na proužky je trochu tlustší, ale také se s ním dá krásně tvořit.




Od Avon Cosmetisc mě zaujal ještě povrchový lak na nehty s matujícím efektem (katalog 2/2016 149,- Avon > já kupovala za 79,- z katalogu 1/2016). Princip tohoto krycího laku je v tom, že nanesete jakýkoliv svůj oblíbený lak a na něj když nanesete tento krycí matující lak, tak vám původní barva nanesená předtím zmatní. Efekt opravdu funguje - můj původní lak (Essence The Nudes, 03 I'm Lost In You) po nanesení tohoto matujícího laku opravdu zmatněl a nelesknul se. 



Problém je v tom, že nemám většinou čas čekat 20 minut, než mi lak pořádně zaschne a poté teprve nanášet matující krycí lak. I tak mi přišlo, že jsem čekala dost dlouho, než jsem krycí lak nanesla (cca 5-10 minut). Na lak jsem sáhla a byl suchý. Jenže po nanesení krycího laku mi na původní vrstvě vznikly malé "zářezy" a rýhy. Tak jsem celý svůj výtvor odlakovala a nalakovala (včetně podkladového laku) celé od začátku. Jenže se to stalo znovu. Myslím si, že je to tím, že je štěteček krycího laku velmi tvrdý a takový jakoby neforemný. 


Lak se i celkem těžko nanáší - klasické natření třemi tahy zde nepochodíte, pro každý jeden tah budete muset znovu štěteček namočit (jeden nehet = třikrát namočit štěteček). Možná jsou ty rýhy způsobeny také tím, jak se lak blbě roztírá a tím pádem vám vzniknou takové mezery. Při delším používání snad přijdu na to, jak lak správně používat, aby byl efekt pěkný a celistvý. Matný efekt se mi líbí, ale nejspíš bude lepší nechat jeden den nehty lesklé a matný top coat nanést až třeba druhý den, kdy si můžete být jisté, že je lak opravdu zaschlý a rýhy by se pak tvořit neměly.


Poslední novinkou měsíce ledna jsou dvě třpytivky od Dermacolu. Celá tahle kolekce nese název Glitter Touch a jednotlivé laky stojí 59,-/5 ml. Já pořídila (z obchodu Dermacol v Palladiu, e-shop) do své sbírky červený lak (17 Red Stardust) a stříbrný lak (12 Fairy Stardust).


Tyhle laky byly pro mě láskou na první pohled. Některé se nanáší lépe a stačí jedna vrstva, u některých to není taková hitparáda, ale třeba s třemi vrstvami už vypadá lak nádherně. 

Red Stardust - lak má menší koncentraci třpytek, proto je potřeba lak nanést alespoň ve dvou vrstvách. Já to dělám tak, že nanesu první dvě vrstvy jen pomocí tahů (stejně jako u běžného laku) a poté si naberu na štěteček více laku (neotřu o hranu lahvičky) a jakoby ten lak na nehet "naťupkám" aby ho bylo na nehtu více a dobře kryl > už neroztírám.



Fairy Stardust - tento lak je na první pohled stříbrný, ale pod jiným úhlem nebo jiným světlem hází žluté až nazelenalé odlesky. Při nalakování a zaschnutí to není tolik vidět, lak působí spíše jako stříbrný. Jeho krytí je ale naprosto úžasné > stačí jen jedna silnější vrstva a lak vypadá úchvatně.



↓ Kompletní výsledek ↓
(použity všechny laky zmíněné v článku + podkladový lak Base Coat od Essence a krycí lak u třpytivých laků Top Coat od Essence)


Jaká tužka na oči je vaší oblíbenou? Používáte tu od Avonu stejně jako já a jste spokojeny? A co laky, líbí se vám třpytivky od Dermacolu?

Pac a pusu :*

Žádné komentáře:

Okomentovat