středa 25. listopadu 2015

Ovesná kaše s ovocem

Nikdy jsem neměla moc v lásce ovesné kaše a podobné pokrmy. Ale od chvíle, kdy jsem je začala dělat doma sama jsem zjistila, že jsou ve skutečnosti velmi chutné, zdravé, rychlé a dokáží člověka opravdu nasytit. Do kaše lze přidat jakékoliv ovoce, oříšky nebo rozinky. Cokoliv má člověk rád a po ruce.

 


Ingredience: 300ml mléka, krupicový cukr podle chuti, 70g jemných ovesných vloček s vlákninou, 10g vanilkového pudinkového prášku, ovoce (jablko, hruška, mandarinka, banán, atd.) a/nebo ořechy (vlašské ořechy, mandle), mletá skořice podle chuti


Mléko osladíme a pomalu přivedeme k varu. Když se cukr rozpustí, vsypeme vločky a pudinkový prášek - za stálého míchání vaříme dokud kaše nezhoustne. Nakrájíme si jablko, které jsem měla zrovna po ruce já. Do hotové kaše přidáme nakrájené ovoce, posypeme skořicí, případně dosladíme a přidáme ořechy.




Žádné komentáře:

Okomentovat