neděle 21. srpna 2016

Úlovky #3 Červenec/Srpen: Balea, Essence, Catrice

Ahoj všichni :)

Po celkem dlouhé době tu jsou další úlovky, aneb co jsem si za poslední dobu koupila v DM drogerii. Bude to souhrn za poslední dva měsíce. I tak se vám bude asi zdát že na dva měsíce je toho celkem málo, ale od začátku mých pracovních prázdnin nebyla potřeba a ani čas na nějaké velké nakupování. Tak se na to jdeme mrknout.



Nejdřív se vrhneme na takové klasičtější věci a pak na dekorativku jako takovou. Už mi došly zásoby šampónů co jsem měla ještě z Česka, proto jsem si musela koupit nějaký nový duo. Dřív jsem si pořizovala jenom Garnier Fructis, pak jsem zkoušela i jiné značky, ale tyhle skvělý šampóny prostě pořád vyhrávají. Nádherně voní (tedy alespoň tahle oranžová řada krásně voní) a vůně zůstane ve vlasech ještě dlouho po umytí a velmi dobře vlasy umyje a neumastí. A ještě ke všemu měli akci na větší balení za cenu toho malého balení – no neberte to že jo!


Co se ještě týče vlásků, tak jsem chtěla vyzkoušet suchý šampón. Už jsem ho viděla na jiném blogu a snad i na youtube, tak jsem ho chtěla vyzkoušet a přesvědčit se jak úžasná tahle věcička může být. Bohužel prvotní nadšení vystřídalo ihned zklamání. Koupila jsem naštěstí jen malé balení 65ml od značky Aussie s názvem Miracle DRY Shampoo. Funguje to jako lak na vlasy, ale s tím, že se vám ty vlasy asi nebudou lesknout. No každopádně jsem si to nastříkala na vlasy a vypadalo to příšerně – vlasy se mi leskly pořád a možná to vypadalo ještě víc jako neumytý vlasy než předtím. A ještě ke všemu to příšerně hnusně smrdí. Tak jsem se to snažila rozčesat, ale to moc dobře nešlo a celej hřeben úplně nechutně zalepenej. No tak jsem si šla ty vlasy radši hned umýt. A říkám si, že to si budu radši každý 2-3 dny mýt vlasy, než si na ně stříkat takovejhle hnus. Rozhodně nikdy víc!


Došly mi i zásoby sprchových gelů, tak jsem se musela poohlédnout po novém. Opravdu dloooouho jsem strávila v tomto oddělení a hledala tu správnou vůni pro mě. Mám ráda ovocné vůně, svěží a slaďoučké. Narazila jsem na tuhle řadu německých sprchových gelů Original Source a všechny voněly prostě božsky – měli na výběr limetkový (limetten), citrónový s čajovými výtažky (zitronen & teebaum), mátový s čajovými výtažky (minze & teebaum), kokosový s bambuckým máslem (kokosnuss & sheabutter), ibiškový s čajem z granátového jablka (hibiskus & granatapfel tee), vanilkový s malinami (vanille & himbeere), grapefruitový (pink grapefrucht) a mangový (mango). No už ty názvy mě zaujaly a tak jsem stála asi půl hodiny u tohohle regálu a zkoušela, který mi bude vonět nejvíc. Všechny voněly úžasně! Ale vybrala jsem si nakonec to mango, je slaďoučké, lehoučké a svěží. Prostě úúúžo :)


Zůstaneme ještě chvíli ve sprše. Protože se do práce skoro každý den patlám makeupem, tak večer potřebuju obličej pořádně vyčistit. Tak jsem si koupila od Garnier tenhle čistič černých teček. Jde vlastně o peeling, který by měl obličej očistit od všech nečistot. Když nechám peeling chvíli působit na obličeji, tak příjemně chladí.



Teď se přesuneme do kategorie krémů. Vím, že už je léto skoro za námi a prázdniny u konce. Ale tady v Německu se stále ještě objeví pár dní, které jsou prosluněné ostrým sluníčkem. Na lodi je to pro nás ještě horší, protože jsme celý den venku na tom přímém slunci a ještě ke všemu na vodě, která sluníčko přitahuje. Proto je pro nás důležité si obličej, dekolt a ruce mazat krémem. Dlouho jsem v DM hledala krém, který by krásně voněl a zároveň byl vhodný na obličej a dekolt. Až jsem takový konečně našla. Voní opravdu nádherně, skoro mi nepřijde že jsem v práci, ale na dovolené někde u moře. Má hustší konzistenci opravdu jako krém, ale rychle se roztírá, vstřebává a nemastí. Nemám ráda takové ty olejíčky na opalování – jednou jsme si takový koupili v Egyptě a voněl jako kmín, fuj brr.


Další krém, který je pro mě dost důležitý je krém na nožky. Práce servírky je pro nohy velmi namáhavá a po x hodinách na nohou je potřeba jim dopřát trochu odpočinku. Vždy těsně před spaním si nohy namasíruju krémem, aby mě přestaly tolik bolet a aby se mi nedělala tolik tvrdá kůže na patách. Balea krémy z DM mám nejradši, protože nádherně voní a mají příjemnou konzistenci – ani moc těžký krém a ani moc tekutý krém, prostě tak akorát (i když tenhle je trošku více tekutější než jsem zvyklá, ale ta vůně tenhle nedostatek vyrovnává). Tentokrát jsem si vybrala krém s vůní mátového oleje a extraktem z červeného pomeranče. Vůně mi připomíná wellness centrum s nějakými masážemi. A opět jsem narazila na akci 20% větší balení za cenu klasického balení – a opravdu je to balení větší než obvykle.


U nožek ještě chvilku zůstanu. Jak už jsem psala, práce servírky je občas velmi náročná a když už fakt nemůžu jak mě chodidla zespod bolí, tak sáhnu po tomhle spreji od Scholl, který má za úkol nohy zchladit a zbavit mě tak bolesti. Když jsme v práci přes 17 hodin, tak mi tenhle sprej pomáhá dokončit den jakžtakž bezbolestně. Není to samozřejmě stoprocentní, ale lepší něco než nic. Sprej si nastříkám na holá chodidla, nechám zaschnout, nandám nové ponožky a můžu běhat dál. Sprej hrozně chladí a studí, ale jakmile zaschne, tak je to jako když by vám vyměnili chodidla za nějaká jiná. Přestanou mě brát křeče a nejspíš sprej trochu pomáhá i proti zápachu. Mohu jedině doporučit.


Teď už se dostávám k dekorativce. Tak copak to tady máme ↓


První co jsem udělala když jsem přijela do Německa, bylo že jsem šla do DM a hledala stánek Catrice, abych našla tyhle úžasný korektory. V Česku jsem je nemohla nikde najít a jestli jsem to pochopila správně z internetových stránek, tak už byly i všude vyprodaný. Takže jak se mi rozzářili oči, když jsem tam tenhle Liquid Camouflage korektor viděla. Nejdřív jsem si koupila jenom dva – od každého odstínu jeden. Zjistila jsem, že odstín 010 Porcellain je opravdu hooodně bílý a až nepřirozeně světlý. Vypadala jsem jak smrtka. Ale ten druhý odstín 020 Light Beige to už je o něčem jiném. Ten mi padl úplně jak ulitej. Parádní odstín. Když jsem zjistila jak se věci mají a že mi tenhle korektor fakt parádně sedí, tak jsem se „rozběhla“ do DM a zůstala jsem stát jen s otevřenou pusou – prostě už je neměli. A když jsem tam do toho DM šla minulý týden znova a viděla posledních pár kousků odstínu 020, tak jsem neváhala a vzala si rovnou čtyři do zásoby. Korektor se nanáší velmi dobře, konzistence je akorát, né moc tekutá a ani né moc tuhá. Skvěle se zapracovává a roztírá do ztracena. A co víc si přát - nááádherně voní, fakt úúúžasně. Nemůžu si prostě pomoct. A vydrží mi i velmi náročný den v práci. Zatěžkávací zkoušku v bazénu a sauně tedy nevydržel, ale to se dá očekávat, že 3 hodiny v takových podmínkách nebude držet. Jednoznačně jednička!




V jednu zoufalou chvilku, kdy Catrice Liquid Camouflage nebyl k dispozici jsem sáhla po podobném korektoru od Manhattanu, ale odstín 003 True Ivory mi přijde moc do oranžova. Odstín o stupeň slabší mi ale zasejc přišel moc světlý. Korektor tedy zatím čeká na svou příležitost, možná až se někdy pořádně opálím tak se uvidí jak bude pak sedět. Ale oproti Catrice má tekutější konzistenci.


Od mojí nejoblíbenější značky Essence si kupuju pravidelně řasenky, tentokrát jsem vyzkoušela Multi-Action volume mascara. Už pár let používám pouze takové řasenky, které mají „gumový“ ten kartáček, taková řasenka mi nezacuckovává řasy a dobře se nanáší. Zatím velká spokojenost, jako vždy. Od ségry jsem dostala tip na bílou tužku pro vnitřní linku, aby to oči rozzářilo a trochu zvětšilo (možná si to jen namlouvám). S tužkou jsem opravdu moc spokojená. V tomto případě „waterproof“ znamená opravdu voděodolný a výsledek je takový jaký ho očekáváte. Tužka mi vydrží na vnitřní straně oka a na vnitřní lince celý den a oči se mi líbí s touhle tužkou mnohem víc. 




Poslední vychytávka od Essence je kartáček na obočí Make me brow. Nijak jinak si obočí nedokresluju, ale občas si prostě dělá c chce a je potřeba ho trochu zkrotit. Přesně za tímhle účelem jsem si kartáček na obočí koupila. A moje očekávání splnil na výbornou. Barva je světlejší než moje přírodní barva obočí, ale to ve výsledku vůbec nevadí. Kartáčkem vždy jen trochu přejedu a urovnám obočí, aby drželo tvar tak jak chci a hotovo. Paráda!


Poslední věc, kterou jsem v drogérce ulovila jsou tyhle úžasný masky na obličej. Možná zase tak úžasný nejsou, ale já je i tak zbožňuju. Tak především nádherně voní a mám vždycky pocit, že mám takovou tu „svojí chvilku“. Prostě čas, kdy se věnuju sama sobě a dělám něco pro sebe – relaxujícího a uklidňujícího. A to tyhle masky přesně splňují. Nikdy mi nepřišlo, že by doopravdy nějak extra vyčistily pleť nebo vymazaly z mého obličeje všechny černé tečky, ale i tak je mám ráda. Moc ráda mám masky od DM značky Balea, které vždycky tak nádherně voní. Konzistenci mají jako krém, který se postupně vstřebává do pokožky. Poté stačí jen obličej omýt nebo otřít vlhkým ubrouskem. Moc ráda mám taky masky od Garnier, kterým už věřím trochu víc v tom čištění obličeje. Nevoní tak ovocně, ale myslím si, že čistí efektivněji. Tahle je proti černým tečkám, která po napatlání na obličej trochu zatuhne a vytváří takový termo efekt, jako kdyby hřála. No prostě bájo.


To už je z mých nákupů všechno. Třeba jsem vás inspirovala tou svojí úchylkou na voňavoučký věcičky :)


Pac a pusu :*

Žádné komentáře:

Okomentovat