pondělí 30. listopadu 2015

#3 Vitamínové smoothie

Začalo nám pěkně přituhovat co se týče počasí a vitamíny jsou potřeba, proto jsem si do školy připravila tuto vitamínovou bombu z šesti druhů přísad. Smoothie bylo velmi sladké a vydrželo i přenocování v lednici, ráno (a po zbytek celého dne) bylo jako pravě umixované.

My Bottle

Ingredience: jeden banán, jeden oloupaný pomeranč, jedno na kousky nakrájené jablíčko, jedno kiwi, půl manga, hrst čerstvého baby špenátu + trocha vody (cca 200 ml)


Vše jsem dala opět do mixéru a rozmixovala. Ze začátku měl můj mixér trochu potíže s jablkem, protože se mi slupka z něj zasekla naspodu, proto jsem musela většinu ovoce vyndat a mixovat postupně a jednotlivé kousky po trochách přidávat, ale výsledek za to opravdu stál.


A tady je výsledek ↓





Žádné komentáře:

Okomentovat