středa 25. listopadu 2015

My Bottle

Nedávno jsem u ségry viděla tuto novinku letošního roku (aspoň pro mě to novinka byla). Ihned jsem začala hledat na internetu o co se jedná a jaké jsou možnosti. Našla jsem nespočet nádherných fotek na instagramu i na googlu a rozhodla jsem se, že tuto láhev prostě musím mít. Ještě ten den jsem si ji objednala z webových stránek postovnezdarma.cz (>>>) za 149 Kč a do 3 pracovních dnů už jsem držela v ruce tuto vymoženost. Začala mě bavit příprava džusů, smoothies a ovocných nápojů.


1) Hroznové víno rozkrájené na poloviny a tři kuličky physalis + voda

2) Physalis rozkrájené na poloviny + voda a šťáva z aloe vera (nedoporučuji, physalis samotné mi jen s vodou nechutnalo)


3) Kiwi + voda (výborné a osvěžující)


 4) Pomerančovo-mrkvové smoothie s kokosem a medem + trocha vody (sušený kokos do druhého dne zhořkl, takže doporučuji vypít ihned po umixování, nebo vynechat kokos)


5) vymačkané granátové jablko + voda (nejlepší kombinace, i po třetím dolití vody, zrníčka stále vypouštěly šťávu a voda byla stále ochucená) > doporučuji před nalitím vody trochu zrníčka rozmačkat s třtinovým cukrem

Žádné komentáře:

Okomentovat